Alla inlägg den 20 september 2009

Av Cedervång - 20 september 2009 12:33

Söndag å man är inte bakis men död ändå....

Maja har varit dålig i magen så sprungit med henne halva natten till kl var typ4:a sen sov hon... SKÖNT!!! men så är man dunder förkyld.... Tycker inte om att ha snor i hela hjärnan!!! Man snyter sig å snyter sig men de hjälper ju inget!!!

De hände nå mycket roligt i veckan!! Majas systers matte hörde av sig!!! De var inte i somras utan för ... få se... 3 somrar sen som vi var ner till Tidaholm. Så roligt!!! har försökt att ringt de men inge svar! Ska försöka senare i dag igen!! Har varit så förkyld att man inte har kunnat prata i telefon  för att man snörvlat så mycket...


Nu ska jag hämta upp Madde sen åka ut till pappsen å fixa luckorna. Jag fick en glad överaskning att hålen till handtagen passa!!! så nu ska jag bara borra upp de lite sen slipa så i veckan ska jag köpa färg sen ska de målas!!! Wiiiiiiiiiii vad roligt!!!! sen är de dags att riva tapeter sen spackla å slipa. Sen hoppas jag på att mamma å miche kommer å hjälper mig att tapetsera =) de är bäst på det!!!

håller även på lite i badrummet. Använde en sticksåg för första gången i mitt liv i fredags. Gick över förväntan!!! Underskåpet på plats sen är de "bara" spegen som ska upp!! sen blir de väl ny målning där inne med nya lampor =) hihi ska blir roligt!! Känns som om jag är på G med de här nu... hoppas anfallet håller i sig!!!


Nu ska jag iväg



FRIDENS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards