Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Fotbolls ONSDAG!

Av Cedervång - 9 september 2009 08:25

God morgon alla glada å alla ni andra!

Idag höll de på att bli mord på Flisavägen!! Hatar grannar som börjar att slipa å borra kl 07:00 sen en timme senare är de tysta. Fatta inte poängen att göra de då?!?!?! Kan man inte vänta liiiiite än att börja då?? Ja jag vet att hantverkare börjar tidigt men va fan.... *GÄSP* jag slutar sent på nätterna...  Sms:a men min granne längst ner Tess. fråga om de var de som stöka så här på morgon kvisten men nix tur för de säger jag bara....

 MEN man ska försöka tänka positivt över de mästa som händer i livet så vad gör man då.. Nej jag ligger inte kvar i sängen utan jag tar på mig lite träningskläder å tar mig en rask promenad på 1 timme. Med vovvarna så klart! Maja gilalr inte att man rör på sig för mycket på morgonen så hon är lite små seg men kom igång efter halva rundan. Vi var ju på landet igår så då sprang de ju lösa i över 4 timamr så kan förstå att hon är liiite trött. =)  Frukosten i magen å ska nu försöka hopa ner i ett bad å få sig en mysig stund för sig själv..... Sen blir de till å jobba.

Ikväll så ska jag ner till Tess å Jimmy å prata skit =)  Sen är de ju fotboll också i kväll HEJA SVERIGE!!! De blir 3-1 till Sverige. HIhi


Liten fråga... Igår så prova syrran dopKLÄNNINGEN på Casper.. Sen slog de mig Varför är de bara klänningar i kyrkan. Titta in prästen de (oftast en Han, jojo de blir flera kvinnor.. jag vet) Har nå klänningliknande dress på sig. Konfirmationen klänning, dopet klänning... ????? På de bilder som man har set på Jesus.. Klänning. Många män  som bor i mellanösten bär klänning???? Å kvinnor får inte gå i BYXOR?!?!?!? Hallå känns ju inte helt rätt!?!??!

    Ja ja vad vet jag... är en tjej som mer eller mindre aldrig går i varken klänning eller kjol så...  tacka vet jag byxor!!!


Nej nu en snabbis i badet sen iväg å jobba Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vad underbart roligt!!!


FRIDENS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cedervång - 26 september 2009 06:50

Ännu en Lördagsmorgon man vaknar upp å inte är bakis!!! Fan va nice hihi. Jag har legat nästan i graven denna vecka. Hatar att vara förkyld, feber ont i hela jävla kroppen MEN nu så är jag på G, bara liiiiite snor kvar!   Idag, snart ska jag hämt...

Av Cedervång - 20 september 2009 12:33

Söndag å man är inte bakis men död ändå.... Maja har varit dålig i magen så sprungit med henne halva natten till kl var typ4:a sen sov hon... SKÖNT!!! men så är man dunder förkyld.... Tycker inte om att ha snor i hela hjärnan!!! Man snyter sig å sn...

Av Cedervång - 15 september 2009 17:21

Blir inte klock på arbetstiderna...  jajaja gilla läget!   Ska städa MEN de är såååå tråkigt!!! Men de är grejer högt å lågt... Hundarnas fel...  kan ju inte skylla på någon annan  hihihi otur att  man inte har nå sambo..  eller är de otur?!?!?! ...

Av Cedervång - 14 september 2009 20:30

Måndag... burrr inte roligt.. men den är snart förbi har bara ett arbetspass kvar sen är de tisdag =)   Mycket har hänt! Fredagen var på tacos hos Linda å Johan Vi åt massor å sjöng ;) kanske inte grannarna gillade det men så blev det iallefall.....

Av Cedervång - 11 september 2009 09:26

Veckans absolut bästa dag! Natten var inte sååå rolig. Jobba kom hem klockan 05:00 Wiiiiiiiiii vad pigg man är nu. Grannen ringde å väkte mig kl halv 9, ja hur ska Linda veta att jag joba sent.. inte lätt. Men igår var de en helt underbar dag o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards