Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Lördag morgon!!

Av Cedervång - 26 september 2009 06:50

Ännu en Lördagsmorgon man vaknar upp å inte är bakis!!! Fan va nice hihi.
Jag har legat nästan i graven denna vecka. Hatar att vara förkyld, feber ont i hela jävla kroppen MEN nu så är jag på G, bara liiiiite snor kvar!


Idag, snart ska jag hämta upp lilla mormor å Joanna för vi ska ner till syster yster. Idag döps den lille, Casper.. Kan inte förstå att tiden går sååååå fort. Han är redan 3½ månad lite drygt.  Ska bli roligt att titta ner till de, fasten de bara är över dryga dyngnet vi är borta.



Nu har man fixat allt, packat väskan, ALLA grejer är med, duschat, greja till håret, smörjt kroppen, tagit vitta miner å alla mineraler + extra antioxidanter. Frukost ska snart i också a-fil med lite knäcke i!! mmm jammi jammi


Var på fest igår... ja... vad ska man säga, UNDERBART att man var nykter!!! Lifi alltid lika trevligt, Daniel alltid lika små artig, Rickard ja.. som vanligt...  Men vad fan hade katten släpat in.... Jag säger INGET mer!!!!  Men... nej inte värt att lägga energi på bara att le å se glad ut.


Nej nu är de liiiiite stressigt... 06:56 kl 07':00 ska jag hämta mormor jag sitter fortfarande halvnaken.... =/


Sen har de hänt en sak i mitt liv som gör så att mina dag blir ännu bättre!!! Du vet att de är dig jag säger de till....

Men bara ETT stort problem.. de kommer aldrig att bli vi förren du gör nå åt allt....


Nej nu ska jag dra ner till VBG!!!




FRIDENS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cedervång - 20 september 2009 12:33

Söndag å man är inte bakis men död ändå.... Maja har varit dålig i magen så sprungit med henne halva natten till kl var typ4:a sen sov hon... SKÖNT!!! men så är man dunder förkyld.... Tycker inte om att ha snor i hela hjärnan!!! Man snyter sig å sn...

Av Cedervång - 15 september 2009 17:21

Blir inte klock på arbetstiderna...  jajaja gilla läget!   Ska städa MEN de är såååå tråkigt!!! Men de är grejer högt å lågt... Hundarnas fel...  kan ju inte skylla på någon annan  hihihi otur att  man inte har nå sambo..  eller är de otur?!?!?! ...

Av Cedervång - 14 september 2009 20:30

Måndag... burrr inte roligt.. men den är snart förbi har bara ett arbetspass kvar sen är de tisdag =)   Mycket har hänt! Fredagen var på tacos hos Linda å Johan Vi åt massor å sjöng ;) kanske inte grannarna gillade det men så blev det iallefall.....

Av Cedervång - 11 september 2009 09:26

Veckans absolut bästa dag! Natten var inte sååå rolig. Jobba kom hem klockan 05:00 Wiiiiiiiiii vad pigg man är nu. Grannen ringde å väkte mig kl halv 9, ja hur ska Linda veta att jag joba sent.. inte lätt. Men igår var de en helt underbar dag o...

Av Cedervång - 9 september 2009 20:43

Japp sverige van matchen.. de ska man vara glad över för de var en bedrövlig match. De var inte mycket som hände, målet var ju ett självmål. Ja ja Sverige fick iallefall 3 poäng med sig å de är de som räknas!!!  VM- närmar sig....   Har skit ont ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards