Alla inlägg den 15 september 2009

Av Cedervång - 15 september 2009 17:21

Blir inte klock på arbetstiderna...  jajaja gilla läget!


Ska städa MEN de är såååå tråkigt!!! Men de är grejer högt å lågt... Hundarnas fel...  kan ju inte skylla på någon annan  hihihi otur att  man inte har nå sambo..  eller är de otur?!?!?! Trivs bra att vara själv, få göra som man vill inte ta hänsyn till någon "gubbe", MEN sen finns de ju de där som är mindre roligt med att vara själv.. Få se... Dyr hyra ingen att dela med, hög telefonräkning, stökigt å de är JAG som stökat till?!?!, ingen att mysa med i varken soffan eller i sänghalmen. Tur i allefall att man har EN APSOLUT BÄSTA VÄN!!! ;)


Prata med Camilla idag, de hadde uppstått ett liiiitet problem.. 9 oktober ska vi ju åka ner till Göteborg, jag ska på månads efterkontroll.. men sen den 10 oktober är de ju PITTPARTY så...  Vi åker ner Fredag dag å hämtar upp syster å myser en dag i Göteborg, sen sover vi hos syster å på lördagen är de bara att vakna å mysa med Casper sen fara hem för 18:30 ska vi på Partaj sägs det...  ska bli trevligt!!!


Nej NU måste jag städa... fack va tråkigt men men ... ingen för det ju åt mig så...



FRIDENS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards