Alla inlägg den 8 september 2009

Av Cedervång - 8 september 2009 23:19

Ja ha... bloggträsket.... man ska väl inte vara bland de sista som skaffar än... man är ju lite ny i detta men ska nog fixa till den lite senare..    Alla ska ju ha en nu förtiden.. Undrar varför.. Varför skaffa jag en??  Fråga mig inte.. Men de kan ju bli roligt lär ju testa på det iallefall.


Idag tisdag... skitförbannad när jag kom till bilen. DÅ är de nå nötter som slagit sönder min hö.bakruta å förskt att sno bilen.. Blir man arg andra gången på bara ett par månader eller ja de kan vara de dubbla i månader men ändå.. Man blir inte så glad. Men som tur är har jag världens underbarasta grannar. Johan å Linda. Linda var hemma idag så hon körde mig till Johan som under sin dag idag fixa min bil!!! TUSEN TUSEN TACK!!!  Är sååå glad å tacksam att jag har underbara grannar. Tess ska vi inte prata om hon är underbar hon också... ja Jimmy är de inte nå fel på häller. 


 På jobbet så gick allt som på räls... Tycker Mr H är lite gladare än vanligt.. men jag vet inte.. hihi man kan tro att de hänt saker.. hihihi


Är kissnödig.. kommer snart tillbaka....


  mmm underbart skönt! 


Nanny å jag satt å fundera på vad man skulle göra på/ i bilen för att inte de ska ta den från mig.. Massa musfällor i bilen.. emn de tyckte inte jag var helt ok för om jag virre virran själv kommer på morgonen då är de ju kört.. då får man väl en mus i fällan....  Obestämd sen massa hundbajspåsar så de starvar av om de kommer in i bilen.. men halla jag ska ju sätta mig i den på morognen.. mindre bra.. jag tycker den bästa är nog att sätta en lapp där de står: Nyckeln ligger på högerdäck fram, var snäll att lämna bilen innan kl 9 i morgon bitte för då ska jag till jobbet å du glöm inte att tanka för de åkt!!! De är väl helt ok... eller.. de blir så dyrt varje gång de har sönder nå...


Nu ska jag hoppa ner i sängen sen sova uta bara den... är super trött. de är en dag i morgon också....


 FRIDENS


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards