Alla inlägg den 14 september 2009

Av Cedervång - 14 september 2009 20:30

Måndag... burrr inte roligt.. men den är snart förbi har bara ett arbetspass kvar sen är de tisdag =)


Mycket har hänt! Fredagen var på tacos hos Linda å Johan Vi åt massor å sjöng ;) kanske inte grannarna gillade det men så blev det iallefall.. hihi höl på till kl blev långt in på natten...   Somna fort =) skönt.. Lördagen.. vakna strax innan klockan ringde å trodde kl bara var typ 7 på  morgonen men de var den tyvärr inte. vakna 5 min innan klockan skulle ringa *suck* trodde man skulle få somna om!!! Upp ut med vovvarna prata med Emma å se om man skulle hinna till bolaget i Östervåla... De gjore vi =) som synd var... kan man säga om man säger så.. vet ju hur natten sluta...  så packa väska in med vovvar å grejer i rödafaran å så var de bara gasen i botten mot Tärnsjö!!!  De var en mycket trevlig dag med lite vedplockning tills min handled inte gilla de nå mer. Sen blev de mat utav Emma, som vanligt var de underbar måltid!!  Malin å micke var också med å åt. Sen begav sig Micke hemöver.. förstår inte varför  hIhihi han orka väl inte höra oss prata massa snusk =) hihihi för nivån på allt var hela tiden under bältet!! Vi hade skoj sen blev de fest hos någon som vist skulle fylla 25 å ja fest å fest var ju typ bara 7 pers men de var trevligt, förutom de som hände.. Sen begav vi oss till Malin där vi hade brottnings match...  Shit va stark Freddan är.. som en oxe!! svinga runt mig som en liten pankaka...   Sen hem någon gång på morgonkvisten...

Söndag.. att man levde de är otroligt.. låg i soffan hela dagen.. vid 18 skulle jag köra hem... fråga mig inte hur jag kom hem för satt i mina egna tankar hela vägen hem..

När jag väl kommit hem å rastat hundarna å fixat de å ätit lite så ringer Nanny... Hon frågar om jag vet vad som hänt i Ersbo... Inte den blekaste.. Ringer Daniel å han förklarar att Christer är "borta". Säger till Danne. Hämtar dig om 3 min. jag in i bilen med vovvar å drar iväg å hämtar Danne sen ut till Ersbo. Ringer Nanny å förklarar läget så hon kommer ut också! 

Då är Christer spårlöst borta. Vi letar å letar å letar  å letar. I ca 2 timmar letar vi efter han. Tillslut så ringer han Mia å säger i stil med att han är där rådjuren brukar vara. Så vi springer ut till han å ja vi hittar han mellan åken å skogen.. Nerkyld å dann.. Ringde ambulansen å de kom å ja.. Christer du är tapper...

                Jag blev kvar ute i Ersbo med Mia, Nanny åkte med Christer å ja.. de var bäst så... Blev en sen kväll/natt å jag har nog aldrig vaknat till så fort som jag gjorde då.


Måndag morgon.. trött som attans men jag fick ju lov att åka hem innan jobbet för jag hade ju tv på å lysen tända.  Lämna ju allt när jag hade pratat med Daniel i telefonen....

   Christer hade troligt fått en tia eller en strok av nå slag ingen vet riktigt...  Krya på dig!!!

                                   Nu ska jag pilla vidare i naveln för ska snart åka å jobba mitt andra pass.. har ju nu mera kväll/natt tjänst också *suck*


FRIDENS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards